A brit kormány bejelentette, a világon elsőként szabályozni fogja az önvezető autók alacsony sebesség mellett történő használatát az Egyesült Királyság autópályáin, az első ilyen autók valószínűleg már idén megjelenhetnek a közutakon.
A brit autógyártás rengeteget szenvedett az utóbbi években, először a Brexit körüli bizonytalanság, majd a koronavírus-járvány első és második hullámának megfékezése érdekében hozott szigorú korlátozó intézkedések, valamint a globális chiphiány voltak nagyon rossz hatással az autógyártásra. Legutóbb éppen Boris Johnson és kormánya hozta nehéz helyzetbe a sokat szenvedett iparágat, a lobbi ellenére ugyanis elrendelte az autószalonok április közepéig tartó bezárását a szigetországban. Ilyen előzmények után nem csoda, hogy februárban tovább zuhant a legyártott autók darabszáma az Egyesült Királyságban. A Brit Autógyártók- és Kereskedők Szövetségének (SMMT) elnöke viszont úgy látja, végre felcsillant a remény és a teljes évet tekintve érdemben növekedhet majd a termelés.
A szegény embert az ág is húzza, tartja a mondás, amely abszolút igaz az Egyesült Királyság autóiparára. A szektor rengeteget szenvedett az utóbbi években, először a Brexit körüli bizonytalanság, majd a koronavírus-járvány első és második hullámának megfékezése érdekében hozott szigorú korlátozó intézkedések voltak nagyon rossz hatással az autógyártásra és az értékesítésekre. A vesszőfutásnak pedig koránt sincs vége, most a brit kormány hozta nagyon nehéz helyzetbe az iparági szereplőket azzal, hogy a hétfőn bemutatott terve miatt legkorábban április közepén nyithatnak ki az autószalonok.
Lebukott az étrendkiegészítőket áruló cég.
Milyenek az egyes szektorok kilátásai?
Az Európai Unió már konkrét lépéseket tett.
Az Nvidia mellett a Google és az Intel is pórul járhat.
2025 az otthonfelújítás éve lehet.
Hogy reagáljanak a vámfenyegetésre?
Hol tart az AI-csata?
Egy biztos: az áthúzódó hatásban Virovácz Péter szerint nem bízhatnak.