A brit kormány bejelentette, a világon elsőként szabályozni fogja az önvezető autók alacsony sebesség mellett történő használatát az Egyesült Királyság autópályáin, az első ilyen autók valószínűleg már idén megjelenhetnek a közutakon.
A brit autógyártás rengeteget szenvedett az utóbbi években, először a Brexit körüli bizonytalanság, majd a koronavírus-járvány első és második hullámának megfékezése érdekében hozott szigorú korlátozó intézkedések, valamint a globális chiphiány voltak nagyon rossz hatással az autógyártásra. Legutóbb éppen Boris Johnson és kormánya hozta nehéz helyzetbe a sokat szenvedett iparágat, a lobbi ellenére ugyanis elrendelte az autószalonok április közepéig tartó bezárását a szigetországban. Ilyen előzmények után nem csoda, hogy februárban tovább zuhant a legyártott autók darabszáma az Egyesült Királyságban. A Brit Autógyártók- és Kereskedők Szövetségének (SMMT) elnöke viszont úgy látja, végre felcsillant a remény és a teljes évet tekintve érdemben növekedhet majd a termelés.
A szegény embert az ág is húzza, tartja a mondás, amely abszolút igaz az Egyesült Királyság autóiparára. A szektor rengeteget szenvedett az utóbbi években, először a Brexit körüli bizonytalanság, majd a koronavírus-járvány első és második hullámának megfékezése érdekében hozott szigorú korlátozó intézkedések voltak nagyon rossz hatással az autógyártásra és az értékesítésekre. A vesszőfutásnak pedig koránt sincs vége, most a brit kormány hozta nagyon nehéz helyzetbe az iparági szereplőket azzal, hogy a hétfőn bemutatott terve miatt legkorábban április közepén nyithatnak ki az autószalonok.
Az orosz-ukrán háború legfontosabb eseményei percről percre számolunk be.
Feltartóztatták a tankert.
Alapvetően jó világ jöhet.
Gyorgyevics Benedekkel, a Városliget Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.
Miért csökken a közvetlen külföldi tőkebefektetések volumene?